månadens motorklubb

Bli månadens stjärna – Öka din klubbs synlighet

Lyft fram din klubb och nå fler medlemmar

Vill du att din motorklubb ska få extra uppmärksamhet? Med månadens motorklubbs-tjänst får din klubb chansen att vara i rampljuset på motorklubbar.se under en hel månad.

Din klubb kommer att synas på vår startsida, i sociala medier, och genom en dedikerad artikel, vilket ger dig den synlighet du behöver för att locka nya medlemmar och skapa större engagemang.

Så fungerar det

Att bli månadens motorklubb är enkelt. När du bokar tjänsten, skapar vi en skräddarsydd kampanj som lyfter fram din klubb. Din klubb kommer att få en framträdande placering på startsidan, ett inlägg på våra sociala medier, och en djupgående artikel där vi berättar om din klubb, dess historia och kommande aktiviteter. Det är en fantastisk möjlighet att stärka din klubbprofil och locka nya medlemmar.

Varför blir månadens motorklubb

Genom att vara månadens motorklubb får din klubb oöverträffad synlighet bland motorsportentusiaster över hela landet. Du når ut till en engagerad publik som aktivt letar efter klubbar att gå med i.

Med vår tjänst får du ökad exponering på flera kanaler, inklusive vår webbplats och sociala medier, vilket ger dig fler chanser att växa och skapa större engagemang bland nuvarande och potentiella medlemmar.

vatten
vattensson