Vår resa, vår passion, och vårt engagemang för motorsporten

Vår resa inom motorsport

Motorklubbar.se föddes ur en passion för motorsport och en önskan att föra samman motorsportentusiaster över hela Sverige. Vår resa började med en enkel idé, att skapa en central plattform där förare, fans och klubbar kan mötas och dela sin kärlek för motorsport.

Sedan starten har vi strävat efter att göra motorsportens värld mer tillgänglig för alla.

Hur det hela började

Allt började när vi, ett gäng vänner med en gemensam passion för motorsport, insåg hur svårt det ibland kunde vara att hitta information om olika klubbar och event på ett och samma ställe. Vi ville förändra det.

Så vi satte oss ner och började bygga en plattform som kunde samla all denna information och skapa ett nav för motorsporten i Sverige.

Vår vision och framtid

Vår vision

På Motorklubbar.se tror vi på gemenskap och tillgänglighet. Vi vill skapa en plats där alla, oavsett erfarenhetsnivå, kan känna sig välkomna och hitta något som inspirerar dem. Vårt mål är att stötta motorsporten på alla nivåer – från lokala träffar till stora tävlingar – och att sprida passionen för denna spännande sport.

vår framtid

Vi är bara i början av vår resa. Vårt mål är att fortsätta växa och förbättra Motorklubbar.se, med fler funktioner, djupare insikter, och ännu fler klubbar och event. Vi ser fram emot att vara en del av motorsportens framtid i Sverige och att fortsätta erbjuda en plats för alla som delar vår passion.

Bli en del av vår gemenskap

Anmäl dig för de senaste uppdateringarna och exklusiva erbjudanden. Vänta inte, gå med nu!